skrawki naleśnikowe z malinami

Plan był dobry. Z samego rana pyszne wegańskie, owsiane naleśniki z dżemem malinowym i malinami. Szkoda tylko, że smażenie naleśników nie szło mi nawet kiedy byłam na diecie tradycyjnej i używałam do nich jajek. To była kolejna moja próba, nie udana, ale to nie znaczy, że ostatnia. W końcu znajdę tą idealną konsystencje.


Nie ma jednak tego złego co by na dobre nie wyszło! Z naleśników wyszły pyszne skrawki. I mimo, że nie taka miała być konsystencja dzisiejszego śniadania, było przepyszne.

Zazwyczaj nie pokazuje się tych dań, które nie wychodzą. Stwierdziłam jednak, że i tak to tu wrzucę, bo chyba każdemu czasem coś nie wychodzi i trudno. Moja ,,porażka'' była wystarczająco pyszna, by znaleźć tu miejsce dla siebie. Trzymajcie kciuki za następny raz!


Komentarze